Hur kan jag beställa till en annan adress?
Om du vill ha leverans till en annan adress än din folkbokföringsadress, kan detta endast ske mot kortbetalning. Du får inte ha heller ha ditt personnummer registrerat i din kundprofil. Om du har handlat mot faktura/konto vid något tidigare tillfälle har du per automatik ditt personnummer registrerat i din befintliga kundprofil. Du måste då skapa en ny kundprofil med annan e-postadress för att kunna välja en annan leveransadress än din folkbokföringsadress.
Gör så här:
• Gå till "Logga in" och klicka på "Ny kund"
• Fyll i din e-postadress
• Fyll inte i personnummer utan klicka på "Ange manuellt?"
• Fyll i namn, önskad leveransadress, lösenord och mobilnummer
• Tacka ja eller nej till nyhetsbrev och klicka sen på "Fortsätt"
• Lägg önskade varor i varukorgen
• Gå till kassan och säkerställ att det är rätt leveransadress och mobilnummer som visas under "Leveranssätt"
• Välj kortbetalning, fyll i dina kortuppgifter och klicka på "Slutför köp"